maanantai 4. toukokuuta 2015

Mitäs sieltä meikkipussista löytyykään?

Heippa! Täällä on pitänyt niin kiirettä että on jäänyt nää blogin päivitykset. Kevääseen on mahtunut kaikenlaista. Koulutuksia, työtä, lasten kyyditsemisiä ja vauvamasun kasvattelua. Kesää kovasti jo ootellaan <3 

Olen vähän päivitelly meikkipussiakin. Paljon on tullut uutuuksia taas. Ihanan sävyisiä huulipunia, voideluomivärejä, aurinkopuuteri ja vaikka mitä! :)


Itselleni olen nyt hankkinut korallinsävyisen huulipunan ja siihen sopivan rajauskynän ja huulikiillon.
Otin vielä muutaman vaaleamman sävyn, mutta ne on vasta tulossa :) Cc-voide on myös kovassa käytössä. Päivisin en välttämättä edes meikkivoidetta käytä, vaan cc-voide riittää hyvin. Se kosteuttaa ja antaa väriä. Peittää myös punaisuutta hyvin. Tää on mun suosikki:

Giordani sarjaan on tullut myös paljon uutuuksia. Niistä ehdottomasti mun suosikit on uudet huultenrajauskynät, meikkivoidesivellin ja kynsilakat <3 Vaikee varmaan arvata minkä sävyn valitsin? ;) Pink Carat, vähän koralliin taittuva vaaleenpunanen, olen niin rakastunut!
Tästä voit käydä kurkkimassa Giordani sarjan uutuuksia!

Siveltimet kannattaa päivittää välillä. Voit pestä ne esimerkiksi Nature sarjan palasaippualla tai vaikka fairylla. Jos sivellin tuntuu karhealta, voit laittaa siihen vähän hoitoainetta ja huuhdella. Anna kuivua vaakatasossa.


Ihanaa ja aurinkoista kevättä kaikille!

Ja eikun shoppailemaan ;)



Jenna


Ps. Tämä jakso sulkeutuu torstaina 7.5.
Jos haluat tilata tuotteita, niin laita mulle sähköpostia
heleninjenna@gmail.com
Asun Turussa, mutta postituskin onnistuu!

Käy myös kurkkaamassa Facebook sivujani!
Jennan Oriflame

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)