tiistai 29. huhtikuuta 2014

Uudet pastellilakat


Kokeilin uusia Spring Tenderness pastellin sävyisiä kynsilakkoja.

Ehdottomasti kannattaa laittaa aluslakka alle,
niin levittyy kauniimmin.
Mä olen rakastunut tähän sävyyn. 
Olen kyllä muutenkin aika pastelli tyyppi, 
tykkään roosasta ja paljon! :)Mulla kestää kynsissä hyvän näköisenä monta päivää. Muista laittaa päällyslakka myös ;)

Kynsilakoista on valittavina kolme eri sävyä:
Eternal Pink
Tender Creen
Optimistic Orange


Samaan sarjaan kuuluu myös ihana keväinen tuoksu! 

Sopii mun mielestä tosi hyvin nuorille ja sellaisille ketkä tykkää kevyistä tuoksuista.
Makea metsämansikka sekoittuu kirpeään litsiin ja herkkään kieloon ja houkuttelee sinut mukaan iloiseen onnellisuuteen. Aivan ihana kesätuoksu!! Kannattaa kokeilla :)




 "Nämä raikkaat ja muodikkaat pastellisävyt kujettavat sinut keväästä kesään!" 

Tämä upea kamppanja voimassa vielä 7.5 asti!!
Ota yhteyttä niin kerron lisää!
heleninjenna(a)gmail.com


Kevät terveisin
Jenna
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)